Och så var det bara två kvar.......

Älskade små katter när ni kom till världen grät jag av lycka och när ni nu lämnar oss gråter jag av sorg. Men inte för att jag tror att ni kommer att få det sämre utan för att jag inte kommer att kunna kela, busa mysa och bara sitta och titta på er när ni leker. I går försvann först Thetis till söta Sofie och jag vet av hela mitt hjärta att Thetis och Poseidon som också blev hämtad igår kommer att få det jätte bra.
Jag vill även passa på att tacka Sofie som möte mig i min sorg igår. Jag såg att du förstod hur svårt det var för mig att lämna bort Thetis och jag vill att du ska veta att det hjälpte mig att du som jag började gråta...tusen tack!
Sofie har skickat en bild på en till synes väldigt nöjd liten tjej som vilar

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack vare er (och fina gener) så är hon världens goaste lilla katt!

2011-03-12 @ 13:35:49
Postat av: Angelica

Glad jag blir att höra att du tycker så!

2011-03-28 @ 09:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0